29
oktober
2018
|
13:26
Europe/Amsterdam

Doelloos licht

'Het licht dat aanstaat in het washok, ook al is er de hele dag geen wasje gedraaid. Die ene prachtige lamp in de hoek van de huiskamer die je eigenlijk voor de sier hebt gekocht, maar die je voor de vorm elke avond weer aanzet. Ja precies, Doelloos licht! Kijk maar eens rond in je eigen huis. Hoe vaak staat er bij jou thuis onnodig een lamp aan? Steek kaarsjes aan en doe het licht wat vaker uit.'

 

download
Boilerplate

Je ziet maar je zegt het niet
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Vanuit deze beleving start Achmea in samenwerking met studenten van de Hogeschool voor Kunsten Utrecht de campagne ‘Anders Kijken’. Want we zoeken een andere blik op thema’s die voor zowel de samenleving als onze organisatie belangrijk zijn. De studenten kijken vanuit hun eigen invalshoek naar deze thema’s. Deze campagne is erop gericht om nieuwe, creatieve en innovatieve perspectieven te creëren op bekende maatschappelijke thema's. Verrassende, schurende, prikkelende uitingen als startpunt voor een gesprek.

Deze periode staat Anders Kijken in het teken van de thema's klimaatverandering en duurzaamheid, geïnspireerd op de de Sustainable Development Goals 'climate action' en 'sustainable cities' van de VN. Ze zijn relevant voor Achmea omdat we het voor onze klanten en voor de maatschappij als geheel belangrijk vinden in te spelen op de kansen en risico's die deze vraagstukken met zich meebrengen.

Volg Anders Kijken ook op Instagram!

Reacties 1 - 1 (1)
Bedankt voor uw bericht.
Lex van Rootselaar
07
November
2018
Mooie sprekende beelden, zoals de hamer en de lamp en de lamp met notenkraker. Ga zo door !!!